قاره کهن زیر پای دختران ایران؛ فوتسال بانوان در قهرمانی آسیا دبل کرد

تهران (پانا) -–تیم ملی فوتسال زنان ایران با پیروزی پرگل مقابل ژاپن برای دومین دوره متوالی قهرمان آسیا شد.

کد مطلب: ۸۲۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قاره کهن زیر پای دختران ایران؛ فوتسال بانوان در قهرمانی آسیا دبل کرد

دیدار فینال فوتسال جام ملتهای آسیا برگزار شد تا قهرمان دومین دوره رقابت‌ها معرفی شود.

دیدار فینال این دوره، تکرار دوره قبل یا همان دوره اول رقابت‌ها بین ایران و ژاپن بود. ایران با سابقه قهرمانی و ژاپن با سابقه نایب قهرمانی پا به میدان گذاشتند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

نیمه اول بازی با کار نزدیک دو تیم همراه بود و در حالی که تعداد موقعیت‌ها یکسان بود بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم پس از گذشت 7 دقیقه از این نیمه روی یک ضد حمله سارا شیربگی دروزاه ژاپن را باز کرد تا قفل دروزاه‌ها شکسته شود. ژاپنی‌ها که برای جبران جلوکشیده بودند در دقیقه 29 یکبار دیگر دروزاه‌شان را باز شده دیدند؛ اینبار فرشته کریمی از روی ضربه اوت دروزاه سامورایی‌ها را باز کرد.

شوک دریافت گل دوم تمام نشده بود که کار خوب تیمی بازیکنان ایران با دو پاس گل از فرشته کریمی و دو گل دیگر از سارا شیربیگی در دقایق 30 و 31 همراه شد تا با 4 بر صفر شدن نتیجه کار ژاپن برای جبران سخت شود.

سامورایی‌ها در ادامه حملات خود را برای بازگشت زیاد کردند اما نتیجه مطلوب از پاورپلی نگرفتند. ژاپن هرچند توانست یکی از گلها را جبران کند اما یکبار دیگر اینبار توسط فهیمه زارع دروزاه‌اش باز شد تا با 5 بر یک شدن بازی کار ژاپن تمام شده نشان داده شود.

موج پایانی حملات سامورایی‌ها یکبار دیگر در آخرین دقیقه بازی منجر به باز شدن دروزاه ایران شد اما این برای گرفتن جام از دست دختران ایرانی کافی نبود و در نهایت با پیروزی قاطع 5 بر 2 جام قهرمانی برای دومین بار متوالی در قاره کهن روی دستهای دختران ایرانی قرار گرفت تا اقتدار فوتسال ایران بر آسیا دیکته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار