حضور تیم ملی فوتسال بانوان در شورای شهر تهران

تهران (پانا) - تیم فوتسال دختران امروز مهمان شورای شهر تهران شدند.

کد مطلب: ۸۲۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم ملی فوتسال بانوان در شورای شهر تهران

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صبح امروز تیم فوتسال بانوان ایران که برای دومین بار عنوان قهرمانی فوتسال اسیا را به خود اختصاص داده بودند به دعوت اعضای شورای شهر، در جلسه حضور پیدا کردند.

رئیس ، هیات رئیسه و اعضای شورای شهر در این دیدار از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران به خاطر افتخار آفرینی در آسیا تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است، محمدجواد حق شناس در جریان این تقدیر گفت: ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی به جوانان، زنان و به ویژه ورزشکاران این مرز و بوم بسیار بدهکاریم.
وی ادامه داد: در بسیاری از مواقع درخشش ها و پیروزی های ورزشکاران ما حاصل تلاش و غیرت خودشان هست تا برنامه ریزی های کارآمد مسئولین.
حق شناس اضافه کرد: نباید منکر تلاش های مسئولین ورزشی باشیم اما مشخص است که جامعه ما از نوعی فقر ورزشی چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی رنج می برد. همچنین از تلاش هایی که بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس در تسهیل و تدارک برخی امکانات و تلاش هایی که برای تصویب قوانین در راستای حمایت از ورزش بانوان دارد جای تشکر و امید دارد.
حق شناس اضافه کرد: ورزش موتور محرک سلامت و نشاط اجتماعی است و ورزش قهرمانی می تواند موتور محرکی برای ورزش همگانی باشد. زنان و دختران ورزشکار ما برای انجام ورزش از محدویتهای بسیاری رنج می برند، محدودیتهایی که در بسیاری مواقع چیزی زائد و بیهوده است.
وی همچنین افزود: مشکلات و محدودیت های زنان و دختران جامعه ما در حوزه ورزش بسیار متعدد شناخته شده و نیازمند رسیدگی، بازبینی و تجدیدنظر است، در چنین شرایطی تیم زنان فوتسالیست ایران بر کرسی قهرمانی آسیا نشسته است.
وی در پایان تصریح کرد: چنین دستاوردی می تواند نقش مهمی در تشویق زنان و دختران و همه مردم ایران و ترغیب و توجه به ورزش داشته باشد و من به سهم خود در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و از جانب همکارانم در شورای شهر تهران از شما قهرمانان ارزشمند تشکر و قدردانی کرده و برایتان آرزوی موفقیت های بیشتر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار