امام جمعه اسلامشهر:

رمزموفقیت ایران اسلامی در مقابل دشمنان تبعیت از رهبری و وحدت میباشد

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه گفت :پرچم نظام مقدس اسلامی با توکل بر خدای متعال ،تبعیت از رهبری و اتحاد مردم به دست صاحب اصلی ،امام زمان (عج)خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۲۰۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رمزموفقیت ایران اسلامی در مقابل دشمنان تبعیت از رهبری و وحدت میباشد

حجت الاسلام محمد نوروزی در خطبه های نماز جمعه بیست و یکم اردیبهشت 97 اسلامشهر با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت :از روزهای آخر ماه شعبان بهره کامل بگیرید تا آماده ورود به ماه ضیافت الهی گردیم ودر این راه به تلاوت آیات قرآن مجید ،توبه از گناهان ،دوری از عداوت و کینه وروزه گرفتن سه روز پایانی ماه شعبان بپردازیم.

وی در ادامه به مناسبت های هفته اشاره کرد وبا گرامیداشت هفته تکریم مساجد ،افزود:خداوند متعال مساجد را خانه های خود میداندو بررعایت حرمت این مکان تاکیدات فراوان شده است .

امام جمعه اسلامشهر به تحلیل حرکت نابخردانه ترامپ در خروج از برجام پرداخت و تصریح کرد :از 1440سال پیش دشمنان اسلام با جنگهای مختلف سعی در نابودی دین الهی داشتند و به کوری چشم آنان روز به روز بر عظمت اسلام ومسلمین افزوده شد.

حجت الاسلام نوروزی گفت :چهل سال هم از انقلاب اسلامی میگذرد و با وجود جنگ تحمیلی و شهادت دانشمندان هسته ای و سایر خباثت های استکبار جهانی ،ما میدانیم پرچم نظام مقدس اسلامی با توکل بر خدای متعال ،تبعیت از رهبری و اتحاد مردم به دست صاحب اصلی ،امام زمان (عج)خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر به مسئله انتخابات لبنان و پیروزی جبهه مقاومت نیز پرداخت و ابراز امیدواری کرد ،در کشور عراق نیز نیروهای مردمی به پیروزی برسند.

شایان ذکر است ،پس از برگزاری مراسم نماز جمعه ،مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر در راهپیمایی محکومیت حرکت ترامپ در خروج از برجام شرکت کردند و انزجار خود را از این عمل اعلام نمودند و به دولتمردان نیز توصیه نمودند با تبعیت کامل از منویات رهبری و در ادامه راه با گرفتن تضمین های کافی برجام را با کشورهای اروپایی ادامه دهند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار