امام جمعه دماوند:

تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود.

دماوند(پانا)-امام جمعه دماوند با بیان این نکته که خروج آمریکا از برجام هدفی جز تضعیف اقتصادی ایران به دنبال ندارد،گستاخی ترامپ را محکوم نمود.

کد مطلب: ۸۲۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه آخرین روزهای ماه مبارک شعبان را سپری می‌کنیم، اظهار کرد: همه ما باید آماده ورود به ماه مبارک رمضان شویم و ائمه جماعات مساجد، هیأت‌های امنا و شوراهای فرهنگی مساجد از اکنون باید برای این ماه برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: منبرها در ایام ماه مبارک رمضان باید طوری تنظیم و مهیا شود که برای اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان جذاب و قابل استفاده بوده و محافل این ماه در مساجد باید سرشار از معنویت و امیدبخشی باشد.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به مسأله برجام گفت: همه می‌دانیم که هدف دولت و رئیس‌جمهور و نیز تیم مذاکره‌کننده در این مسأله این بود که فشارهای جهانی و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برداشته و به مردم و دولت‌های جهان اطمینان داده شود که هدف ما از انرژی هسته‌ای مسألت‌آمیز است و قصد ما تولید سلاح هسته‌ای نیست.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب بارها در این خصوص تذکر داده بودند، در نهایت عهدشکنی عملی آمریکای پلید بر همه روشن شد؛ برجام و خروج آمریکا از آن درس‌های فراوانی برای ما داشت و درس گرفتیم که باید بیشتر قدر نعمت ولایت‌فقیه را بدانیم و بیشتر از گذشته گوش به فرمان رهبرمان باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها در نشست‌های خصوصی و عمومی به مسؤولان تذکر دادند که به آمریکا اعتماد نکنید، بیان کرد: معظم له فرموده بودند که قبل از قرارداد، از طرف مقابل تضمین‌های واقعی بگیرید و به حرف‌های آنان اعتماد نکنید و اکنون نیز ایشان فرمودند که به سه کشور اروپایی اعتماد ندارند و این‌ها نیز همان کار آمریکا را به شیوه دیگری انجام خواهند داد.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از امضای برجام، کند کردن روند پیشرفت ایران در انرژی هسته‌ای بود و امروز هدف آن از خروج از برجام تحمیل تحریم‌های بیشتر و تضعیف اقتصاد ماست؛ خروج آمریکا از برجام نشان داد که دشمنان ما به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره به اینکه تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا و آمریکا بود، افزود: آمریکا امروز در کنار توقف یا کند کردن مسیر هسته‌ای کشورمان ‌ده‌ها امتیاز نقد گرفت، بدون آنکه به تعهدات خود عمل کند و امروز ده‌ها تحریم جدید را در قالب افراد و شرکت‌های ایرانی اضافه می‌کند و باز هم برای ما شاخ و شانه می‌کشد.

وی تأکید کرد: امروز دوستان و دشمنان نظام مقدس اسلامی می‌دانند که نابود کردن جمهوری اسلامی رویای دست‌نیافتنی است و رؤسای جمهور قبلی آمریکا چنین خیالی را در سر می‌پروراندند، اما اکنون استخوان‌هایشان پوسیده و اثری از آنها نیست.

امام جمعه دماوند افزود: به قول مقام معظم رهبری (مدظله العالی)این ترامپ هم خواهد مرد و خاک خواهد شد و بدنش خوراک مارومور می‌شود؛ در حالی که جمهوری اسلامی ایران همچنان ایستاده خواهد بود؛ دشمنان ما بدانند تا زمانی که این وحدت و هم‌دلی بین مردم و مسؤولان و رهبری وجود دارد، ترامپ و امثال آن هیچ غلطی نخواهند کرد.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی گفت: امروز وظیفه ما عمل به شعارهای ده‌ سال گذشته کشور است که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بارها بر محور تقویت بنیه اقتصادی کشور تکرار و تأکید شده و امروز وظیفه ما جهاد اقتصادی و تولید و حمایت از کار، سرمایه ایرانی و مدیریت جهادی است.

وی تصریح کرد: بنیه نظامی کشور قوی است و ایمان و عزم نیروهای مسلح ما در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور مثال‌زدنی است و امروز دشمن جرئت حمله نظامی را ندارد، اما به ایجاد اختلاف بین ما دل‌بسته و هدف آن ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام است.

امام جمعه دماوند متذکر شد: با توجه به بشارت مقام معظم رهبری، آینده روشن برای این کشور است و ما هم همه امیدوار هستیم و دلمان به آینده بهتر برای ایران و ایرانی با تبعیت از فرمان‌های امام و رهبری و عمل به دستورات اسلام روشن است.

شایان ذکر است ،پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران دماوندی در راهپیمایی اعتراضی گستاخی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برجام را با شعار «مرگ بر آمریکا» محکوم کردند.

/خبرنگار:عرفان خانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار