معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه استان قم

حمایت دستگاه قضایی کشور از عملکرد آموزش و پرورش قم در حوزۀ پیشگیری

قم (پانا)- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از عملکرد آموزش و پرورش استان قم به لحاظ تلاش در پیشگیری ز وقوع جرم و اقداما صورت گرفته در این راستا تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دستگاه قضایی کشور از عملکرد آموزش و پرورش قم در حوزۀ پیشگیری

در جلسه ای که به همین منظور با حضور حجه الاسلام و المسلمین عبد المجید یزدی معاون دادگستری استان و سعید کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد معاون دادگستری استان ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، حمید رضا شیخ الاسلام را فردی مصمم در تعهدات دانست و از تلاش های خاص وی و دیگر همکاران در پیشگیری از مشکلات و بحران های اجتماعی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه حامل پیام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می باشد لوح سپاس ارسالی از محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه را به مدیر کل آموزش و پرورش تحویل داد.

در بخشی از این پیام خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم آمده است: اگر چه تلاش برای حفظ امنیت و آسایش مردم تا برقراری عدالت اجتماعی و دستیابی به جامعه ای امن و عاری از جرم از خدمات ارزشمندی است که در پیشگاه الهی محفوظ است لکن به دیگران واجب است چنین خدماتی را ارج نهاده و قدردان تلاش های عزیزانی باشد که در این راه گام های موثری برداشته اند.

یاد آور می شود در پایان این پیام آمده است: امید که در ظلّ توجهات حضرت ولی عجل الله تعالی فرجه الشریف و در پرتو اندیشه و آگاهی و احساس مسئولیت و همدلی، همواره شاهد سرافرازی شما و تحقق بیش از پیش اهداف و برنامه های حوزۀ پیشگیری از وقوع جرم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار