آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) در انتظار برگزاری جشن های میلاد ولی عصر(عج)

شهرری (پانا)- مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولی عصر (عج) در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار میگردد.

کد مطلب: ۸۱۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) در انتظار برگزاری جشن های میلاد ولی عصر(عج)

به گزارش روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان (عج) سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام سید علی غروی و مدیحه سرایی داود شفیعی و اجرای تواشیح توسط گروه نجوا، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

همچنین در روز ولادت با سعادت این امام همام، مصادف با چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری ، حجت الاسلام شیخ عباس اخوان به سخنرانی و زهیر سازگار، به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

مراسم شام ولادت حضرت مهدی (عج) بعد از نماز جماعت مغرب وعشاء در مصلای بزرگ ری نیز با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری و مدیحه سرایی علی فراهانی برپا می گردد.

شایان ذکر است که چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز ولادت امام زمان (عج) ، جشن کودکان مهدوی در تالار شیخ صدوق (ره) از ساعت 18 الی 19:30 برگزار می شود که اجرای برنامه های متنوع ویژه کودکان ، گروه تواشیح ، تئاتر ، قصه گویی و نمایش عروسکی در محیطی شاد و کودکانه ، از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار