فرماندار قم مطرح کرد؛

لزوم استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم (پانا)- فرماندار قم گفت: برخی از ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان باید در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کنند.

کد مطلب: ۸۱۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد جمکران اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان نباید تمام ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) متمرکز شود و برخی از این ایستگاه‌ها در این ایام باید در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کنند.

وی ادامه داد: امنیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران اهمیت زیادی دارد، ایجاد این پارکینگ‌ها با شهرداری قم بود، اما شهرداری نیروdی برای اداره آن ندارد و باید بسیج، سپاه و نیروی انتظامی به شهرداری برای حفظ امنیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران کمک کنند تا شاهد سرقت در این اماکن نباشیم.

فرماندار قم افزود: در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز زائرین در مسجد مقدس جمکران باید تانکرهای آب پیش از ارسال به منطقه بازدید و پلمب شوند، همچنین باید وضعیت تامین آب و یخ زائرین توسط مرکز بهداشت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

سیار با اشاره به لزوم سرکشی به ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در شهر قم اظهار کرد: حضور تیم‌های بهداشتی برای بازدید از این ایستگاه نیازمند هماهنگی دستگاه‌های مختلف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان فردا برگزار خواهد شد تا بتوانیم که بهتر از سال‌های گذشته به زائرین خدمت رسانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار