فرماندار سقز: بالندگی و ارتقای فرهنگ عظیم کشورمان، در دستان دانش آموزان است

سقز (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه سقز گفت: رشد و بالندگی و ارتقای فرهنگ عظیم کشورمان، در دستان دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۱۳۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار سقز: بالندگی و ارتقای فرهنگ عظیم کشورمان، در دستان دانش آموزان است

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز در آئین افتتاحیه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد اظهار کرد: توجه ویژه به هنرهای نمایشی در شهرستان باستانی، هنر پرور و هنرمند پرور سقز از دیرباز مطرح بوده و هنرمندان بزرگی در این زمینه به جامعه هنری کشور معرفی گشته اند.
ورمقانی اضافه کرد: هنر فیلم با نمایش بر پرده سینما تمام دقت و توجه کودکان را به خود متوجه می سازد و با فرهنگ سازی می توان عظیم ترین مفاهیم را در قالب فیلم های داستانی و مستند ارائه داد.
وی ادامه داد:زبان هنر، زبان گویایی است و دانش آموزان باید با دقت به مفاهیم ارزشمند آن پی ببرند و محصلان علاقه مند به هنر فیلم، بایستی با تکاپو و تلاش در آینده با ساخت فیلم های کوتاه و بلند و با مضامین هنری نو، جزو کارگردانان مطرح و هنرمندان کشور باشند.
ورمقانی عنوان کرد: هنرمندان عرصه تئاتر و سینما در شهرستان سقز نشان دادند که ظرفیت و توان مطرح نمودن ایده ها و هنر والای خود را حتی در مجامع و جشنواره های بین المللی دارا هستند و من از این حرکت وزارت آموزش و پرورش در راستای معرفی تخصصی هنر سینما به دانش آموزان و انتقال مفاهیم ارزشمند انسانی و علمی و فرهنگی تشکر و تقدیر می کنم.
این رویداد سینمایی، قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در ایران است که به بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی می پردازد.42 فیلم در سقز برای دانش آموزان نمایش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار