چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مدارس استان کردستان آغاز شد

سنندج(پانا) - با حضور دبیر اجرایی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، آئین افتتاحیه جشنواره فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی در سنندج آغاز شد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مدارس استان کردستان آغاز شد

صبح روز گذشته آئین افتتاحیه جشنواره فیلم رشد با حضور دبیر اجرایی فیلم رشد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار سنندج، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سنندج، جمعی از مسئولین استانی و دست اندرکاران امر در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد.

دبیر اجرایی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با بیان اینکه شعار جشنواره فیلم رشد « دانش در آینه تصویر» است؛ گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در حوزه های مستند، انیمیشن، فیلم های کوتاه و بلند با موضوعات آموزشی، علمی و تربیتی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این برنامه با بیان اینکه علم تجربی، بصری و آزمایشگاه ماندگار خواهد بود؛ اظهار داشت: فیلم رشد در همین راستا حرکت می کند و در یک فیلم کوتاه بسیاری از تجارب را می توان برای دانش آموزان تشریح کرد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این مراسم جلال نصیری هانیس فیلم نامه نویس فرهنگی استان کردستان نیز به بیان مطالبی در خصوص آموزش نگاه نقادانه در برخورد با رسانه ها و فضای مجازی پرداخت و فیلم این هنرمند فرهنگی نیز نمایش داده شد.

گفتنی است؛ در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امسال بیش از 50 فیلم در قالب مستند علمی، آموزشی، تربیتی، داستانی و انیمیشن در 50 سالن و برای دانش آموزان دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین، معلمان، کارشناسان، اولیا و دانشجو معلمان استان کردستان نمایش داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار