مدیر عامل شرکت سازه دقیق شهر باستان:

هدف اصلی ما پول نیست،هدف به رخ کشیدن نوآوری،خلاقیت و تفکر ایرانی است

اصفهان (پانا) - مدیرعامل شرکت سازه دقیق شهر باستان هدف اصلی این شرکت را پول ندانست و در واقع میخواهد ساخت و ساز نوین،تفکر و خلاقیتی که ایرانی ها دارند را به تمامی جهانیان نشان بدهند.

کد مطلب: ۸۱۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی ما پول نیست،هدف به رخ کشیدن نوآوری،خلاقیت و تفکر ایرانی است

اکبر نادی که شرکتش جزء استارتاپ های موفق است درباره شرکت سازه دقیق شهر باستان گفت: این شرکت هدف دارد تا با مشارکت ها و مشاوره هایی که انجام میدهد،ساخت و سازهایی نوین به همراه تفکر ایرانی ارائه دهد و در سطح صنعت و معدن نیز بتواند پیشرفت داشته باشد،ما به حمایت مردم و مسئولین احتیاج داریم تا بتوانیم در سطح شهر ساخت و ساز خود را ارائه دهیم.
میلاد حسینی،مشاور شرکت سازه دقیق شهر باستان افزود:امام صادق(ع) میفرماید:کسی که عالِم به زمان باشد،مشکلات به او هجوم نمی آورد.
صنعت و اقتصاد ما،عالم به زمان نیست یعنی اینکه به روز حرکت نمی کنیم،وقتی که در صنعت تاکسیرانی ایران شرکت هایی مثل تپ سی و اسنپ وارد شدند و توانستند که نیازهای مردم را برطرف کنند و با تفکری که داشتند،به صورت نوین وارد حوزه تاکسیرانی شدند،بیزینس تاکسی های سنتی کاملا ضعیف شد،ما در بخش ساخت و ساز هم همین خدمات را در نظر می گیریم،خدمات فکر فروختن،ایده فروختن،خدماتی که بتواند در راستای ساخت و ساز نوین باشد و با خلاقیت خود ، مردم را راضی نگه دارد،ما یک سری پارامترهایی را در ساختمان سازی نمی بینیم،اینکه یک سازه ایجاد انگیزه کند،باعث خروج آدرنالین و تفریح شود.
هدف ما از تاسیس شرکت این است که ما فکر می فروشیم،فکری که برای تامین نیازهای تا به حال تامین نشده افراد باشد ، مثل ساختمان هایی که جنبه های تفریحی و خروج آدرنالین هم دارد و نوآوری هایی که جهانگردی و صنعت توریست نیز در آن دیده شده باشد.
حسینی در خصوص توضیح نام شرکت گفت:آن چیزی که در مورد اسم شرکت مدنظر بود این بود که بتواند تمام ابعاد کار ما را در خود جای دهد،شهر باستان در واقع به اصفهان بازمی گردد چون یک شهر باستانی است،کلمه سازه یک مقوله عمرانی و ساخت و سازی دارد و کلمه دقیق در واقع کمیت و کیفیت کار را توضیح میدهد.
شرکت ما حتی قبل از اینکه افتتاحیه رسمی شرکت را داشته باشد کار خود را به صورت گروهی شروع کرد،باید سعی کرد به روز بود تا با کمترین تغییر قیمت دلار پایه و اساس شکسته نشود و به مشکل بر نخوریم.
در واقع هر شرکتی که بتواند نوین باشد و آینده نگر،میتواند رقیب ما محسوب شود.
هر شرکتی که بخواهد کار کند،باید اقتصاد و نگرش خود را نوین کند و نباید از حرکت بازایستد، ورودی دانشگاه صنعتی اصفهان نوشته(گام هایت را استوار بردار،اینجا مجالی برای ایستادن نیست) این جمله همیشه سرلوحه من بوده و ما هیچوقت از حرکت بازنمی ایستیم و با سعی و تلاش بهترین ها را ارائه می دهیم.
توصیه من این است که اطراف خود را از آدم های موفق پر کنید تا شما نیز همواره موفق باشید.

گفتگو از : نرگس خاور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار