مدیر آموزش و پرورش کارون خبر داد :

10 مدرسه در شهرستان کارون آماده اسکان فرهنگیان

۲ مدرسه ویژه راهیان نور اختصاص یافت

کارون (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کارون گفت: بیش از 10 مدرسه با تجهیز امکانات مورد نیاز اسکان فرهنگیان ارجمند آماده پذیرایی از این مهمانان هستند .

کد مطلب: ۸۰۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
10 مدرسه در شهرستان کارون آماده اسکان فرهنگیان

عزیز مزرعه با بیان اینکه برای اسکان خانواده بزرگ فرهنگیان تمهیدات لازم در شهرستان کارون دیده شده است، گفت : بیش از 10 مدرسه با تجهیز امکانات مورد نیاز اسکان فرهنگیان ، آماده پذیرایی از این مهمانان است.

مزرعه با اشاره به اینکه 4 مدرسه ویژه امسال در نظر گرفته شده است ،افزود : این مدارس شامل امکاناتی از قبیل کولر ، یخچال ، تلویزیون و فرش هستند .

مدیرآموزش و پرورش کارون عنوان کرد : 46 نیز کلاس نیز با درجه الف و ب آماده اسکان نوروزی است .

وی با اعلام اینکه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان کارون امسال در دو مدرسه به صورت شبانه روزی مستقر می شود ؛ عنوان کرد : ستاد های اسکان فرهنگیان در دبیرستان ابوالفضل (ع) واقع در جنب پل فولاد و دبیرستان شهیده بنت الهدی صدر واقع درروبه روی دانشکده نفت از 29 اسفند ماه تا 13 فروردین آماده استقبال و پذیرش فرهنگیان خواهند بود .

مدیر آموزش و پرورش کارون با اشاره به قرار گرفتن شهرستان کارون در مسیر کاروان های راهیان نور ، تاکید کرد : در راستای ارائه خدمات مناسب به زائرین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ، 2 مدرسه درروستاهای سویسه سادات و کوت امیر به اسکان کاروان های راهیان اختصاص یافته است.

مزرعه در عین حال شهرستان کارون را دارای جاذبه های متعدد گردشگردی توصیف کرد و ادامه داد : وجود نخلستان های متعدد ، زمین های کشاورزی قرار گرفتن در کنار رودخانه کارون از جمله جاذبه های طبیعی گردشگی شهرستان محسوب می شود .

وی اجرای طرح های گردشگری را ازجمله اقدامات موثر امسال در شهرستان کارون عنوان کرد و افزود : در روستای عمیره که به عنوان دهکده حقوق بشر معرفی شده است دبستان جمهوری اسلامی و در روستای غزاویه بزرگ که به عنوان دهکده گردشگری معرفی شده است ، دبیرستان حضرت نرجس (س) آماده اسکان نوروزی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار