معاونت امورفنی و عمرانی فرمانداری قدس عنوان کرد:

ضرورت آمادگی دستگاه های خدمات رسان شهر قدس در چهارشنبه پایان سال

شهر قدس (پانا) - معاونت امورفنی و عمرانی فرمانداری با بیان اینکه تمام ادارات باید تعامل و همکاری را با همدیگر داشته باشند، گفت:پیشگیری از بحران و آمادگی لازم برای مقابله با بحران حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۸۰۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آمادگی دستگاه های خدمات رسان شهر قدس در چهارشنبه پایان سال

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فریدون عطایی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ما باید در جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از حوادث و آسیب های احتمالی در سطح شهرستان تلاش کنیم.
عطایی با تاکید بر آمادگی امکانات و تجهیزات لازم در مواقع بروز حادثه چهارشنبه سوری گفت: پیشگیری از بحران و آمادگی لازم برای مقابله با آن حائز اهمیت است که بتوانیم در ایام پایانی سال حوادث احتمالی ناشی از چهارشنبه پایانی سال را به حداقل برسانیم.
وی در ادامه افزود: تمام ادارات در حوزه مسئولیت خود باید با همدیگر تعامل و همکاری را داشته باشند تا اقدامات لازم را در راستای حفظ جان، امنیت و آرامش صورت پذیرد.
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری در خصوص ارائه خدمات در سطح شهرستان بیان کرد: دستگاه ها باید در صورت وجود مشکل یا کمبود در تجهیزات در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نمایند .
لازم به ذکر است در این جلسه، اعضای ستاد از برنامه ها و اقدامات خود پیرامون چهارشنبه پایانی سال گزارش ارائه کردند.
/خبرنگار: محمد امین میر آلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار