معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس:

شورای دانش آموزی یکی از ارکان مدرسه می باشد

شهر قدس ( پانا) _ معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش درنهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی که در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد گفت: شورای دانش آموزی تمرین مشارکت در اداره جامعه می باشد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی یکی از ارکان مدرسه می باشد

به گزارش خبر نگار پانا شهرستانهای تهران، محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی درنهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی گفت: در دنیای امروز بشر به این نتیجه رسیده است که برای اداره بهتر کشورها بهترین شیوه ،شیوه دموکراسی است.اگر مطالعه ای در تاریخ داشته باشیم و نظام‌های مختلفی که رشد کرده را ببینیم در کل جهان خواهیم دید که نظامی رشد کرده است که از حکومت مردم بر مردم برخوردار بوده‌است و این دموکراسی است .
معاون پرورشی و تربیت بدنی با برشمردن ارکان مدرسه شورای دانش آموزی را از ارکان مدرسه نام برد و از دانش آموزان خواست تا آن حدودی که قوانین مدرسه اجازه می دهد مطالبه گر باشند و خواسته های خود را بیان کنند و در این راه خسته نشوند.
وی در ادامه اظهار کرد:یکی از حقوق شهروندی که رئیس جمهور تاکید داشت مطالبه گر بودن مردم است و در حال حاضر این فرصت برای شما فراهم شده است و تمرین مشارکت در اداره جامعه توسط شورا دانش آموزی میسر می شود شما میتوانید سرنوشت خودتان را در مدرسه تغییر دهید این باعث می شود در آینده بتوانید نقش خودتان را ایفا کنید.
قاسمی در ادامه صحبت ها اشارای داشت به اینکه جامعه مانند موجود زنده است که رشد می کند و سلولهای جدید به وجود می آیند و شما دانش آموزان با تمرین دموکراسی در جامعه سلول های جدید جامعه را تشکیل خواهید داد.
بنابراین باید به حق و حقوق خود آگاه و مطالبه گر باشید.
محمد قاسمی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان داشت دست خدا با جماعت است بنابراین یک مجموعه هیچ وقت اشتباه نمی کنند و چراغ شورای دانش آموزی با حضور شما دانش آموزان باید روشن بماند .
/خبرنگار: پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار