معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان

ثمره طرح ایران مهارت تربیت دانش آموزانی خلاق و کارآفرین است

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی طرح ایران مهارت در شهرستان گرگان شروع به فعالیت نمود.

کد مطلب: ۸۰۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ثمره طرح ایران مهارت تربیت دانش آموزانی خلاق و کارآفرین است

به گزارش پانا از استان گلستان، طرح ایران مهارت به میزبانی شهرستان گرگان در دبیرستان معلم یک و دبیرستان 12 فروردین به طور همزمان آغاز شد.

ابراهیم حاجیلری" معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان" در مراسم افتتاحیه طرح ایران مهارت در استان گلستان گفت: تا شغل نباشد مهارت بوجود نمی آید و تا مهارت نباشد ، صنعت و پیشرفت حاصل نمی شود.در این طرح ما شاهد دانش آموزانی خلاق و کارآفرین خواهیم بود که دانش و مهارت را به هم پیوند می زنند.

حاجیلری در ادامه گفت: دانش به معنای خواندن و یادگیری جزو ملزومات اولیه رسیدن به یک علاقه مندی لازم برای رسیدن به اقدامات اجرایی مناسب است. مهارت یعنی تمرین هایی که دانش آموزان باید در یک فرصت های آموزشی انجام دهند تا به سطحی از فرهیختگی و توانمندی برسند که کمک خواهد کرد تا ما در آینده نگران اشتغال برای دانش آموزان خویش نباشیم.

حاجیلری در ادامه خطاب به دانش آموزان افزود: دانش آموزان عزیز اگر این امر مهم اتفاق نیافتد ، در آینده دچار خسرانی خواهیم شد که امکان جبران آن برای ما میسر نخواهد بود. امروز فقط آموزش های نظری به تنهایی آینده ما را رقم نخواهد زد و در همین راستا متولیان امر تعلیم و تربیت در تلاش هستند با ساختن فرصت های جدید، شرایط مناسب را در جهت گیری های این بخش برای شما دانش آموزان ایجاد کنند .

جهت گیری های ذهنی و اقدامات شما دانش آموزان و اولیاء در کنار معلمین که چنین فضایی را ایجاد کرده اند حکایت از آن دارد که همگی در تلاش هستند تا آینده شما را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.ما از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی استفاده کردیم تا بتوانیم این شرایط را با کیفیت بهتر دنبال کنید.

این طرح با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان و شهرستان گرگان همه امکانات و تجهیزات خود را در کنار تعلیم و تربیت قرار داده تا با نگاهی مشترک بتوانیم اتفاقات بهتری را با رسیدن به توانمندی مناسب داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار