استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: نصب نیم‌ضریح تل زینبیه بعد از ایام نوروز

تبریز (پانا) - استائدار آذربایجان شرقی از نصب نیم‌ضریح تل زینبیه بعد از ایام نوروز خبر داد و گفت: این اثر هنری توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراحل پایانی ساخت است.

کد مطلب: ۸۰۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:  نصب نیم‌ضریح تل زینبیه بعد از ایام نوروز

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به نقش پررنگ مردم آذربایجان در بازسازی عتبات عالیات، گفت: ستاد عتبات عالیات استان در شناسایی خیران استان تلاش کرده و اقدامات انجام شده را به صورت حضوری به آنها نشان دهند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز از نصب نیم‌ضریح تل زینبیه بعد از ایام نوروز خبر داد و گفت: این اثر هنری توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراحل پایانی ساخت است.

مجید خدابخش با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران و اتحادیه‌های صنفی در بحث بازسازی عتبات عالیات، گفت: تاکنون بخش اعظم فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بخش خصوصی و خیران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم تبریز و آذربایجان شرقی همواره با شور حسینی در کارهای خیر و خدادوستانه پیش‌قدم هستند، از شهرداری تبریز خواست تا ساختمانی را برای استقرار ستاد بازسازی عتبات عالیات در اختیار این ستاد قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار