رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس

شصت و یک گفتمان دینی در مدارس گنبدکاووس برگزار شد

از ابتدای امسال ۶۱ گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان برگزار شده است.

کد مطلب: ۸۰۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شصت و یک گفتمان دینی در مدارس گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پانا از استان گلستان، حجت‌الاسلام علی فتحی اظهارداشت: امسال 61 گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان گنبدکاووس با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد که از این تعداد 13 گفتمان دینی در حوزه آسیب اجتماعی، 12 گفتمان در حوزه دین و زندگی، 12 گفتمان در حوزه سبک زندگی اسلامی، 10 گفتمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فضاهای مجازی و 13 گفتمان در حوزه حجاب و عفاف است.

وی افزود: 33 خانه و دارالقران در گنبدکاووس فعالیت دارند که 15 خانه قرآنی در شهر و 16 خانه قرآنی در روستا و 2 موسسه قرآنی در این شهرستان وجود دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال 20 محفل قرآن با حضور 3 هزار نفر، 40 کرسی تلاوت قرآن، 5 دوره تفسیر و مفاهیم قرآن، 50 دوره آموزشی قرآن به صورت عمومی در رشته‌های تجوید، روانخوانی و روخوانی برگزار شد.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال 80 نفر در 4 دوره و هر دوره 20 نفر، دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآنی را گذراندند. همچنین در طول سال 120 جلسه قرآنی و 30 کرسی تلاوت قرآن در این شهرستان برگزار شده است.

فتحی گفت: 170 هیئت مذهبی و 190 مداح در سامانه طوبی سازمان تبلیغات به ثبت رسیده و 3 هسته فرهنگی و 6 بوستان معرفت برای دانش‌آموزان دوره دبیرستان و پایین تر تشکیل شده است.

وی اظهارداشت: امسال در 22 مسجد با حضور حدود 3 هزار نفر مراسم معنوی اعتکاف برگزار شد که از این تعداد 16 مسجد شهری و 6 مسجد روستایی بود. توانستیم تعداد مساجد پذیرای معتکفین را از 2 مسجد و 200 نفر در شهرستان به 22 مسجد و حدود 3 هزار معتکف افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار