برگزاری گفتمان دینی و کارگاه آشنایی با سیره حضرت فاطمه(س) در منطقه موسیان

ایلام ( پانا ) - به مناسبت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه گفتمان دینی و کارگاه آشنایی با سیره حضرت فاطمه(س) در منطقه موسیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گفتمان دینی و کارگاه آشنایی با سیره حضرت فاطمه(س) در منطقه موسیان

به مناسبت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه گفتمان دینی و کارگاه آشنایی با سیره حضرت فاطمه(س) در منطقه موسیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مسعود مصباحی شجاع با تسلیت شهادت ام ابیها(س) گفت:مسلمان کسی است که از معروف ها تبعیت واز منکرها دوری کند.

وی دانش آموزان را به اوامر معروفی همچون حجاب واحترام به والدین تاکید کرد و افزود: شیعه فاطمه زهرا کسی است که معروف ها را انجام دهد و از منکرات دوری کند"ان تامر بما امرناک وتنته بما نهیناک انت من شیعتی"

مصباحی شجاع ادامه داد: شیعه فاطمه به حرف نیست بلکه اعمال، رفتار و کردار هم بایستی برگرفته از حضرت فاطمه(س) باشد.

وی با اشاره به این مطلب که تربیت از بهترین اموری است که بایستی به آن پرداخته شود گفت: روحانیون و معلمین وظیفه سنگینی در این راستا بر عهده دارند.

وی با بیان این مطلب که دانش آموزان از معلمین الگو برداری می کنند افزود: تمام حرکات وسکنات معلمان مورد توجه دانش آموزان است والگویی برای آن ها، لذا معلمین باید در این خصوص توجه کافی و لازم را داشته باشند.

ارائه مطالب ناب و کارساز از دیگر مواردی بود که مصباحی شجاع پیرامون آن سخن گفت و افزود: اگر بتوانیم مطالب ناب وکار ساز تولید و تحویل بچه ها بدهیم، موفق عمل کرده ایم واگر نتوانستیم حداقل می بایست با تولید کنندگان تربیت و امور تربیتی ارتباط داشته باشیم و از این طریق در تربیت نسل های آینده گام های مهمی را برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار