نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«صداقت و امانتداری» دو رکن اساسی در تربیت دانش آموزان

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اخلاق مداری گفت: معلمان و مربیان مدارس «صداقت و امانتداری» را در دانش آموزان نهادینه کنند.

کد مطلب: ۸۰۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
«صداقت و امانتداری» دو رکن اساسی در تربیت دانش آموزان

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و پرسنل معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و نیز جمعی از معاونان و مربیان تربیتی به مناسبت روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی افزود: آموزش وپرورش مهم ترین نهاد برای آدم سازی و عالم سازی است.

وی با اشاره به اینکه تربیت انسان از دشوارترین امور است، اظهارکرد: هدف نهائی مربی، انسان سازی و ساختن آدم با همه ارزش‌های والای انسانی است .

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان خطاب به معلمان ومربیان پرورشی استان گفت: شما معلمان باید شاگردانی در جامعه تربیت کنید که دارای اخلاق خوب، صادق، امانتدار و با اخلاص باشند.

آیت الله شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید طوری عمل کنند که دانش‌آموزان در طول عمر خود به معلمان خود و نیز معلمان و مربیان به دانش آموزان خود افتخار کنند و برای تحقق این هدف مهم، معلمان باید شاگردان را مانند فرزندان خود نگاه کرده و امانت‌دار این امانت‌های الهی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار