در جلسه مجمع مدرسین و مربیان سازمان دانش آموزی مطرح شد؛

یکی از وظایف سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی و محور قرار دادن دانش آموزان است

زاهدان (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداه کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: باید دانش آموز ما، در میدان حضور داشته باشد و نباید یک سویه به سمت آموزش حرکت کنیم

کد مطلب: ۷۰۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، سعیده سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ظهر امروز در این جلسه که در محل سالن کنفرانس سازمان دانش آموزی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: نقش اعضای تشکلهای دانش آموزی در تشکیل سرمایه اجتماعی به اهمیت سرمایه گذاری در سرمایه انسانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با تاکید بر ضرورت توانمندسازی اعضای تشکلها در امور پرورشی و آموزشی، خواستارتوجه جدی مربیان به امر آموزش پیشتازان شد.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌های مربوط به امداد و نجات، جهت‌یابی در روز و شب، برپایی چادر، مخابره با نور، پرچم، سوت و مورس، گره‌زنی و ساخت پروژه‌های موردنیاز برای شرایط اردویی و نیز نقشه‌خوانی از جمله مهارت‌هایی است که پیشتازان در مقاطع مختلف تحصیلی به‌مرور باید آن را فرابگیرند از تربیت اجتماعی دانش آموزان و ملزومات آن به عنوان اصلی ترین هدف سازمان دانش آموزی یاد کرد.

گفتنی است در پایان اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خوددرزمینه بررسی نحوه ارتقا درجه مربیان تشکیلاتی، تصمیم گیری در مورد زمان تشکیل گردهمایی توجیهی آموزشی مربیان و تقدیر از آنهاو ارائه گزارش فعالیت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار