بازارچه کار آفرینی جشنواره نوجوان خوارزمی در شهر قدس بر پا شد

شهر قدس (پانا ) - بازارچه کار و فناوری جشنواره نوجوان خوارزمی در آموزشگاه دخترانه توحید شهرستان قدس برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کار آفرینی جشنواره نوجوان خوارزمی در شهر قدس بر پا شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه غذا و بازارچه کار و فناوری با حضور حبیبی مسئول مقطع متوسطه ،زهرا زراعت کار ،کارشناس مسئول فرهنگی هنری و رئیس سازمان دانش آموزی ،مهری علیئی و سارا کمیجانی کارشناسان سازمان دانش آموزی،مصطفی برجی کارشناس قرآن عترت و نماز ، محمود محمدی کارشناس اردوها و حجت الاسلام والمسلمین روستا مسئول زکات شهرستان در آموزشگاه توحید شهرستان قدس برپا شد.


هدف از برپایی این جشنواره اینگونه بیان شد یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه فرهنگ کار آفرینی است که جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه های کار و فناوری که در دل آن تشکیل می شود کمک شایانی به توسعه این فرهنگ می کنند.


این نمایشگاه به همت دانش آموزان و معرفی محصولات و غذاهای بومی و سنتی و با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان و کارآفرینی برگزار می شود.


جهانگیری مدیر آموزشگاه توحید با اشاره به اینکه این نمایشگاه از دست ساخته های دانش آموزان و محصولات و غذاهای بومی تهیه شده است، گفت: خوشبختانه جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از موقعیت هایی است که نه تنها مهم ترین هدف آموزش و پرورش را دنبال کرده و به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان کمک می کنند ، بلکه زمینه را برای ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در زمینه امور پژوهش و تحقیقاتی فراهم می کند.


از نکات قابل توجه این نمایشگاه که با هدف حمایت و ترغیب دانش آموزان در مدرسه صورت گرفته است، خرید اولیا و کارشناسان اداری از دست سازه ها و محصولات تولیدی دانش اموزان بود که حال و هوای خاصی به جشنواره نوجوان خوارزمی داده بود.


لازم به ذکر است سود حاصل از پرپایی این جشنواره به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه توحید اختصاص خواهد یافت.


/خبر نگار: رویا یاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار