برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای هماهنگی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسلامشهر

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، در این جلسه ،حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از تلاش و همت اعضاء درجهت برگزاری آزمون سراسری قرآن قدر دانی نمود و در ادامه بندهای مختلف اجرایی به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وظیفه هر کدام از ادارات مشخص شد .

وی در ادامه ، با اشاره به ثبت نام ١١٤٨ نفر جهت شرکت در آزمون از تلاش های اداره اوقاف و امور خیریه در این زمینه تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد ،همانگونه که از لحاظ کمیت امسال آزمونی بی نظیر برگزار می شود ،از لحاظ کیفیت و هماهنگی انجام امور نیز این گونه باشد .

شایان ذکر است ،این جلسه جهت هماهنگی بیشتر در راستای برگزار شدن آزمون مذکوربرگزار شدو مسئولیت آزمون کتبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای آزمون شفاهی نیزبا اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری اداره ارشاد تعیین شد و مصوب شد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم توسط دستگاهها برای برگزاری هر چه بهتر آزمون انجام پذیرد .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار