ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری :

مسابقات زمینه رشد برای دانش آموزان است

شهرری (پانا) - ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: مسابقات زمینه رشد برای دانش آموزان است و ما به دنبال حرکت سازی ، تحرک و پویایی هستیم.

کد مطلب: ۸۰۰۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات زمینه رشد برای دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، بهروز نصیری ریس آموزش و پرورش ناحیه یک ری در رابطه با برگزاری مسابقات قرآنی گفت : آموزش و پرورش در حال برگزاری منطقه ای جشنواره ها و مسابقات مختلف هنری ، قرآن عترت و نماز هستند که از مدارس منتخبین حضور می یابند و در رقابت های دوستانه شرکت میکنند.

وی در ادامه گفت : مسابقات از بهمن ماه آغاز شده است و برخی از آنان تا فروردین ماه ادامه پیدا میکنند و این نشان دهنده تحرک و پویایی آموزش و پرورش است.

وی گفت: به دنبال افزایش ۲۰ در صدی شرکت کننده ها در مسابقات بودیم و امسال در حال حاضر با توجه به آمار این افزایش را شاهد بودیم.

ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه برای تلاش ، کوشش، تحقیقو پژوهش کنند و خود را برای مسابقات گروهی مناسب آماده کنند و خود را در معرض محک قرار دهند و در مدارسی که معلمان و مدیران فضا سازی مناسب و خوب داشته اند دانش آموزان با انگیزه بیشتری در مسابقات حضور پیدا میکنند و استعداد ها شکوفا می شود.

وی افزود: مسابقات زمینه رشد برای دانش آموزان است و با برگزاری این مسابقات نخبه یابی می شود و دانش آموزان قابلیت حضور و شرکت در مسابقات سطح استانی، کشوری و .... را دارند.


/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار