وجود ۷۳هزار بافت فرسوده در خراسان رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۷۳ هزار بافت فرسوده وجود دارد.

کد مطلب: ۷۱۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سید جواد حسینی در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه یکی از سیاست های جدی دولت اصلاح، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده است اظهارداشت: تاکنون ۷۳ هزار بافت فرسوده داشته ایم که فقط سه هزار از این بافت ها موردبازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهمی که در دهه فجر باید گسترش دهیم ارتباط نظام مند و مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر مسائل کشوری است، تشریح کرد: درخراسان رضوی ۱۲ محور برای مشارکت مردم در مسائل کشوری طراحی کرده ایم مانند ایجاد خانه احزاب و ایجاد خانه تشکل های غیر دولتی که دولت با هزار و ۱۶۲ تشکل غیر دولتی تفاهم نامه تعامل تنظیم کرده تا براساس آن بتوانند در رفع مشکلات اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مشهد یک خانه جوان راه اندازی شده است تصریح کرد: تا پایان سال ۶ خانه جوان در بقیه شهرستان ها راه اندازی می کنیم.

حسینی همچنین به ایجاد پارلمان مشورتی زنان در خراسان رضوی که هزار و ۲۰۰زن از ۲۵قشر مختلف که با انتخاب خودشان در امر توسعه و رفع مشکلات فعالیت می کنند، اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح مدام که شامل معلمان، دانش آموزان، اولیاء و مدیران مدارس است عنوان کرد: برای این چهار قشر پارلمان ایجاد کرده ایم که بتوانند در امرتوسعه مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از تصمیمات دولت در برنامه ششم ریشه کن کردن فقر است اظهار داشت: ایجاد اشتغال در ۲۵هزار روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار میلیارد تومان می باشد که هزارو ۷۰۰ روستای خراسان رضوی شامل طرح اقتصادی و اشتغال می شود.

حسینی یادآورشد: بیش ازدو هزار و ۵۰۰ دهیاری دراستان خراسان رضوی فعالیت دارند که در سه سال اخیر نزدیک به ۷۸ درصد از ساختمان دهیاری ها رشد داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار