آرمان موسی پور مهمان برنامه امشب ساعت 25 می شود

تهران(پانا) - برنامه موسیقی ساعت 25 امشب در برنامه این هفته خود با موضوع بحث موسیقی فیلم میزبان آرمان موسی پور آهنگساز کشورمان می شود.

کد مطلب: ۷۱۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

این برنامه طبق روال هر هفته، پنجشنبه شب ها ساعت ٠٠:۳٠ بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود. مهمان این هفته آرمان موسی پور آهنگساز مطرح کشورمان است و موضوع برنامه بحث موسیقی فیلم و گپ و گفت این هنرمند پیرامون این موضوع با امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه است.

آیتم نقد و بررسی آلبوم های موسیقی در این هفته به آلبوم «امشب کنار غزل های من بخواب» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی فردین خلعتبری اختصاص دارد که در آن سهند آدم عارف و سینا چراغی از روزنامه نگاران موسیقی به صحبت در مورد این آلبوم پرداخته اند.

آرمان موسی پور در جشنواره فیلم فجر امسال با موسیقی فیلم «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی حضور دارد که در بخشی از برنامه شاهد گزارشی از پشت صحنه ضبط موسیقی این آلبوم هستیم.

عوامل و دست اندرکاران برنامه ساعت ۲۵؛ محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی نویسنده و سردبیر، امیرحسین مدرس مجری کارشناس، مسعود صنم مدیر تولید، امیرحسین کاکایی گزارشکر، شیوا خورسند روابط عمومی، حبیب عباسی تصویربردار، ایرج بهرام دستیار تصویربردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار