دستگيري 14 سارق و خرده فروش در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي نیشابور

پلیس شهرستان نیشابور با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي 14 خرده فروش و سارق خياباني را دستگير كرد

کد مطلب: ۷۰۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،سرهنگ «حسين بيات مختاري» فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پلیس با محوريت دستگيري سارقان خياباني، خرده فروشان مواد مخدر درسطح شهرستان نيشابور به اجرا درآمد .

وی افزود: در اين طرح كه با مشاركت 14 تيم عملياتي شروع شد، پس از ردزني هاي پليسي و اطلاعاتي با همکاری پلیس آگاهي، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنيت عمومی ، يگان امداد و كلانتري هاي درون شهري و برون شهري طی چند عملیات غافلگیرانه پنج خرده فروش مواد افیونی و 9 سارق دستگیر شدند.
سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان كرد :كشف 25 فقره انواع سرقت شامل (داخل خودرو ،منزل ،احشام،) و هم چنين كشف يك دستگاه خودرو پرايد و سه دستگاه موتورسيكلت سرقتي به همراه مقاديري انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود .
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدير از همكاري خوب شهروندان و حمايت هاي دستگاه قضائي خاطر نشان كرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار