دستگیری 18 خرده فروش ، سارق و معتاد پرخطر در نیشابور

نیشابور (پانا )- پلیس نیشابور در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 18 خرده فروش ،سارق و معتاد پرخطر را دستگیر کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 18 خرده فروش ، سارق و معتاد پرخطر در نیشابور

"حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی نیشابور گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پرخطر در منطقه 14معصوم، شهر نیشابور به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح پس از برآورد اطلاعاتی با حضور 10 تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر ،یگان امداد ، آگاهی ،پلیس پیشگیری و کلانتری های درون شهری در چند عملیات ضربتی 10 خرده فروش ،همگی مرد ،5 معتاد پرخطر و 3 سارق خیابانی شناسایی و دستگیر شدند.

بیات مختاری با اشاره به کشف 10 فقره انواع سرقت (هفت فقره سرقت داخل خودرو دو فقره منزل ،یک فقره مغازه )و کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی تصریح کرد: توقیف 19 دستگاه وسیله نقلیه (هفت دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سیکلت )بدلیل مخدوش بودن پلاک ،همراه نداشتن مدارک و .. از دیگر نتایج این طرح است .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار