سرپرست جمعیت هلال احمر زیرکوه خبرداد:

رقابت 112دانش آموز امدادگر در المپیاد آماده طرح دادرس جمعیت هلال احمر زیرکوه

سرپرست جمعیت هلال احمر زیرکوه از برگزاری المپیاد آماده طرح دادرس جمعیت هلال احمردر این شهرستان با شرکت 112 دانش آموز امدادگر،خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،الله یار توسلی نیا سرپرست جمعیت هلال احمر زیرکوه اظهارداشت: المپیاد مرحله شهرستانی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) در دو رشته برادران و خواهران و رقابت بین چهار مدرسه دخترانه (56 دانش آموز دختر) و چهار مدرسه پسرانه (56 دانش آموز پسر) برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد:در این المپیاد دانش آموزان در قالب چهار تیم 14 نفره از دانش آموزان دختر و چهار تیم 14 نفره از دانش آموزان پسر امدادگر در 8 آیتم،اسکان اضطراری،سی پی آر،حمل مصدوم ، پناهگیری و تخلیه اضطراری،پانسمان و بانداژ،شکستگی و آتل بندی،ارزیابی و کنترل حیاتی و اطفا ء حریق در مرحله شهرستانی با هم به رقابت می پردازند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه تصریح کرد: المپیاد آماده(المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمری) یکی از برنامه‌های تعریف شده آموزشی و تربیتی است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار