مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل:

۱۶۱ بازرسی از تجهیزات شهربازی در استان اردبیل انجام شده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۶۱ بازرسی از تجهیزات شهربازی در ۹ ماه نخست امسال در استان اردبیل انجام شده است.

کد مطلب: ۷۰۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

هاشم علایی در حاشیه بازدید از شهربازی شورابیل اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال ۸۸ استانداردسازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را که مصوبه شورای عالی استاندارد کشور بود، ابلاغ کرد و در این راستا باید تجهیزات و وسایل بازی مورد نظارت و بازرسی قرار گیرد .

وی با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، افزود: در همین راستا ۱۶۱ بازرسی از تجهیزات شهربازی در ۹ ماهه سال جاری در استان اردبیل انجام شده است .

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۴ دستگاه نصب شده شهرهای بازی استان به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد با همکاری شهرداری اردبیل، پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری بعمل آمده است .

علایی به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری های اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود شهرداری های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که

وی اضافه کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره برداری تجهیزات و دستگاه‌های بازی اطمینان حاصل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار