مدیر کل استاندارد استان اردبیل خبرداد:

بازرسی از 1200 مراکز عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل استاندارد استان اردبیل از بازرسی از 1200 مراکز عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف در استان اردبیل در تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی از 1200 مراکز عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف در استان اردبیل

هاشم علایی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین سالجاری گفت: با توجه به افزایش مصرف کالاها در جامعه، بازرسی از مراکز عرضه وفروش فعالیت خود را تشدید کردند و بیش از 1200 مرکز عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف نوروزی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: یکی از اهداف طرح نظارت ویژه نوروز، حضور و نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم به منظور حفظ و صیانت ازحقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کالاها می باشد.

علایی بیان کرد: در ایام نوروز برنامه ریزی برای حضور شرکت‌های بازرسی برای آزمون ادواری نازل‌های سوخت در پمپ بنزین‌ها، انجام شد .

وی بررسی کمیت کالاهای ارائه شده از نظر وزن، حجم و ابعاد مطابق استانداردها را از دیگر برنامه‌های طرح نظارت نوروزی دانست و تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور شرکت‌های بازرسی اوزان و مقیاس‌ها برای بازرسی و کنترل ترازوها و وزنه‌ها در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز عرضه عمده و جزیی کالاهای پرمصرف نوروزی صورت گرفته‌ است.

مدیرکل استاندارد استان گفت: علاوه بر کمیت کالاهای عرضه شده، بررسی و نظارت بر مراکز تمرکز، توزیع و عرضه کالا از نظر کیفت کالا شامل، کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی نیز در دستور کار این اداره‌کل در ایام نوروز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار