مدیرکل کردستان: برنامه‌های دهه فجر مدرسه‌محور و با مشارکت دانش‌آموزان اجرا می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان در نشست هماهنگی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان از اجرای برنامه‌های دهه فجر به صورت مدرسه‌محور و با مشارکت دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رشید قربانی امروز در اولین نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه مبارک فجر، با گرامیداشت پیشاپیش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر و رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به ثمر رسیده است و استقلال، آزادی و خوباوری در عرصه های مختلف از نتایج موثر و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی از ایام الله دهه مبارک فجر به عنوان عید انقلاب نام برد و با تاکید بر زمینه سازی برای اجرای برنامه های روشنگرانه و مدرسه محور با مشارکت دانش آموزان گفت: برنامه ها باید جذاب و با همکاری دانش آموزان اجرا شود تا نسل جوان با آرمانها و اهداف انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن و اتفاقات تاریخی پیروزی انقلاب بیش از پیش آشنا شوند .

قربانی یکی از وظایف کمیته دانش آموزی و فرهنگیان را بستر سازی برای اجرای برنامه های متنوع ، نو آورانه، شاد و جذاب با محوریت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: واگذاری اجرای برنامه ها به دانش آموزان باعث تقویت حس مسئولیت پذیری و آشنایی هر چه بیشتر آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد .

رییس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه مبارک فجر استان با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باعث خواهد شد که نسل جوان در حفظ و صیانت از این آثار و برکات کوشا باشند، اظهار کرد: اجرای جشن های پیروزی انقلاب با محوریت مدرسه باعث ایجاد خاطرات خوش در اذهان دانش آموزان خواهد شد .

در این نشست برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه مبارک فجر تشریح و مورد بررسی قرار گرفت و نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس استان در 12 بهمن ماه 96، همزمان سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از شاخص ترین برنامه های کمیته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار