مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

دمای هوای اردبیل ۱۵ درجه کاهش پیدا می‌کند

اردبیل (پانا ) - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی، از روز سه‌شنبه دمای هوای اردبیل نسبت به روزهای قبل در حدود ۱۵ درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش محسوس دمای استان و برقراری هوای بهاری بودیم که با ورود سامانه سرد در اواسط هفته با کاهش چنددرجه‌ای دما مواجه خواهیم شد .

وی با اشاره به شرایط جوی استان در طی امروز، افزود: برای امروز آسمان استان صاف با وزش باد تند پیش‌بینی گردیده که در برخی از ساعات سرعت وزش باد نسبتا شدید نیز خواهد شد .

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه از ساعات بعد از ظهر با بارش باران و افزایش ابر مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: طی روز دوشنبه با ورود سامانه ناپایدار بر میزان ابرناکی هوا افزوده خواهد شد .

دولتی‌مهر گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه با تغییر یافتن جریانات، شاهد بارش باران در برخی از مناطق استان خواهیم بود که در ارتفاعات و برخی از شهرهای جنوبی استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود .

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای استان، توضیح داد: برای روز سه‌شنبه شاهد کاش ۸ تا ۱۴ درجه‌ای دما در نقاط مختلف استان خواهیم شد .

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با خروج این سامانه از صبح چهارشنبه تا روز جمعه شرایط هوای پایداری را در استان تجربه خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار