معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

پژوهش، ضروری ترین عنصر بالندگی و رشد آموزش و پرورش است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، در همایش تجلیل از پژوهشگران معلم و دانش آموز شهرستان رابر گفت: پژوهش، ضروری ترین عنصر بالندگی و رشد آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۹۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حمیدرضا دعا گویی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش افزود: پژوهش زیر بنای توسعه و حیاتی ترین عنصر رشد و تعالی برای آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: امروزه پژوهش و تحقیق تا آنجا اهمیت یافته که جزو یکی از رشته های مهم دانشگاهی کشور محسوب می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بر عملیاتی کردن طرح های پژوهشی تاکید و اظهار کرد: پژوهشگر خلاق، کسی است که با اندیشه واگرا و شیوه ای متفاوت از دیگران به کند و کاو طرح ها و حل مسئله بپردازد.

دعاگویی حضور پژوهشگران در جشنواره جوان خوارزمی را فرصتی مناسب برای بروز ابتکارات و خلاقیت ها دانست و کسب موفقیت های برجسته دانش آموزان و معلمان شهرستان رابر در بخش های گوناگون پژوهشی را به مدیر آموزش و پرورش شهرستان، همکاران و دانش آموزان تبریک گفت و دستیابی پژوهشگران به رتبه های کشوری و استانی را نشان افتخاری بزرگ برای استان و شهرستان ذکر کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همچنین از مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر خواست زمینه حضور بیشتر پژوهشگران در فناوری نانو در شهرستان رابر را فراهم کند و به این بخش مهم از پژوهش توجه بیشتری شود.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر نیز کسب افتخارات و رتبه های برتر در جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموزان و معلمان پژوهشگر را مدیون حمایت ها و جلسات پژوهشی با کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و در مرحله بعد تعامل و کارگروهی حوزه پژوهش آموزش و پرورش شهرستان رابر دانست.

علیجان سلیمانی پژوهش و تحقیق، تربیت نیروی انسانی خلاق و توجه به برنامه ریزی در امر ابتکارات و نوآوری ها را زیر ساخت توسعه علم و اساس حرکت هر کشور در مسیر توسعه و پیشرفت اعلام کرد.

در بخش پایانی این همایش مدیر پژوهش سرای حضرت امام صادق «ع» شهرستان گفت: در سال گذشته برای عملی سازی آزمایشگاه در مدارس ابتدایی گام هایی برداشتیم و از مسئولان اداره کل استان و مدیران و روسای نهادهای شهرستان می خواهیم به کمک محققان و پژوهشگران جوان شهرستان بشتابند.

کرامت برموز اظهار امیدواری کرد: در صورت حمایت از تولیدات دانش آموزان پژوهشگر از جمله زمینه سازی برای تولید انبوه دستگاه هایی چون: دستگاه خرفه تکان و گردافشانی مکانیزه درخت خرما در بخش مصارف کشاورزی و باغداری، توانسته ایم گوشه ای از بخش اقتصاد و اشتغال را پوشش دهیم و به اهداف پژوهشی خود برسیم.

گفتنی است در انتهای همایش تجلیل از پژوهشگران شهرستان، به 25 نفر از دانش آموزان و معلمان محقق و مبتکر در بخش های مختلف، لوح سپاس و جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار