رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبرداد:

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی در مقابل تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی طبق موازین قانونی برخورد قاطعانه‌ای را در برخورد با تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۹۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حجت‌الاسلام محمد علی قاصدی در نشست شورای امور اراضی و حفظ منابع طبیعی، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با افرادی که قوانین کشور را زیر پا می‌گذارند، اظهار کرد: شورای صیانت از حقوق بیت المال یک بحث و مطالبه عمومی است .

وی افزود: برای صیانت از اموال عمومی نیازمند مشارکت مردم در اجرای مناسب قوانین با همکاری دستگاه‌های مرتبط هستیم تا شاهد تصرف و دست‌درازی سودجویان به اراضی ملی، منابع طبیعی و محیط زیست کشور نباشیم .

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به نقش مهم مردم در اجرای مناسب قوانین جاری کشور تأکید کرد و توضیح داد: انتظاری که از اقشار مختلف مردم وجود دارد، احساس مسؤولیت و توجه بیشتر نسبت به مقابله با سودجویانی است که به دنبال فرصت‌طلبی برای انجام تخلفات خود هستند تا با معرفی موارد تخلف به مراجع قانونی در مقابل گسترش ناهنجاری‌ها و موارد مغایر با قانون ایستادگی کرد .

ی به عزم راسخ دستگاه قضایی برای مقابله با گسترش تصرف و تخریب منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی با جدیت در مقابل کسانی که اقدام به تخریب اراضی ملی و تصرف بیت‌المال می‌کنند خواهد ایستاد و برخورد قاطعانه‌ خود را طبق موازین قانونی ادامه خواهد داد .

وی با اشاره به اقدامات انجام پذیرفته برای پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز، یادآور شد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط از تغییر کاربری‌های غیرقانونی جلوگیری به عمل آمده و خوشبختانه فعالیت‌های مناسبی را در این زمینه در دستگاه قضایی استان اردبیل شاهد هستیم .

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از استمرار حمایت‌های قانونی دستگاه قضایی کشور از تمامی فعالیت‌های مشروع خبر داد و ادامه داد: برای حراست از حقوق مردم و جلوگیری از ضربه زدن به بیت‌المال با تخلفات انجام پذیرفته در مقابل هر گونه تصرف غیرقانونی با جدیت برخورد می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار