شهردار فرون آباد تاکید کرد:

توسعه پایدار دغدغه جدی مدیریت شهری

شهردار فرون‌آباد گفت: ضرورت حفظ منابع و منافع برای آیندگان و همچنین توسعه پایدار شهر فرون‌آباد دغدغه اصلی و اساسی مجموعه مدیریت شهری است.

کد مطلب: ۶۸۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، کوروش میرزایی شهردار شهر فرون اباد واقع در شهرستان پاکدشت درباره حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه پایدار شهر فرون‌آباد یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری میباشد که به‌طور جدی پیگیر و با آن روبرو است.

وی گفت: شهر باید به صورتی توسعه پیدا کند که منابع و منافع شهری برای آیندگان حفظ شده تا رضایت‌مندی آیندگان نیز فراهم شود.

شهردار فرون‌آباد عنوان کرد: خصوصی سازی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، برنامه‌ای است که وزارت کشور در سال ۱۳۹۲ مصوب و در جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی به شهرداری‌ها ابلاغ کرد، خوشبختانه در حال حاضر اتفاقات خوبی در شهر به وقوع پیوسته و از همان ابتدا با برنامه‌ریزی دقیق و دعوت از بخش خصوصی و تشکیل جلساتی در شهرداری، زمینه توسعه پایدار در کمترین زمان فراهم شد.

میرزایی با بیان این‌که حمایت‌های بی‌دریغ اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد مسیر را برای پیشبرد برنامه های شهرداری هموار کرده و این مهم می تواند سبب تحولات بزرگی در شهر باشد، افزود: شهر فرون‌آباد با توجه به نزدیکی به پایتخت و صنعتی بودن آن قابلیت جذب سرمایه گذار را داشته و از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهر فرون‌آباد، احداث مراکز تجاری، رفاهی، شهربازی، استخر و فرهنگسرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار