مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خبرداد:

فعالیت 6 سمن زیست محیطی در استان اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 6 سمن زیست محیطی در استان اردبیل فعال است.

کد مطلب: ۶۸۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،محمد خداپرست افزود: با پیگیری های انجام شده، 8 سازمان مردم نهاد زیست محیطی دیگر در سطح استان در حال طی مراحل ثبت رسمی است .

وی گفت: تا پیش از این اغلب سازمان های مردم نهاد زیست محیطی در سطح شهر اردبیل مشغول به فعالیت بودند اما خوشبختانه در سال های اخیر و با افزایش آگاهی های عمومی تعداد سمن های فعال در سایر شهرهای استان رو به افزایش است .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل آموزش گروه های هدف و ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست را یکی از اولویت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال تعداد 14 برنامه با رویکرد آموزشی برای جامعه دانش آموزی و دانشجویان و آحاد مردم بمنظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با مشارکت و همکاری سمن های زیست محیطی استان برگزار شده است .

خداپرست همچنین با اشاره به کمپین نه به کیسه های پلاستیکی، برگزاری جشنواره فیلم سبز در سطح استان و طرح پاکبانان محرم که با مشارکت اعضای سازمان های مردم نهاد زیست محیطی در سطح استان اجرا شد گفت: این اداره کل از برنامه ها و طرح های سمن های زیست محیطی در راستای افزایش مشارکت های مردمی استقبال می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار