تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری گفت:

راهپیمایی عظیم اربعین اتمام حجتی است تا کفار بیدار شوند

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری گفت: دشمنان می‌خواهند جلوی تبلیغات ما را بگیرند و ما باید شعائرالله را هرچه بیشتر تبلیغ و ترویج بکنیم و سران مملکت نیز از نظر مالی حمایت کنند.

کد مطلب: ۶۷۹۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) ، اظهار داشت: زنده نگه داشتن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است و وظیفه شیعیان است که این شعائرالله را حفظ کنند.
وی افزود: در گذشته نیز مردم به زیارت اربعین می‌رفتند ولی در چند سال اخیر شور و شوق بیشتری وجود دارد و مردم با شکوه وصف ناشدنی و با پای پیاده در روز اربعین به زیارت امام حسین(ع) می‌روند و این نشان می دهد که مردم روز به روز بیدار می‌شوند.
موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) با بیان اینکه سران کشورهای کفر برعلیه اسلام تبلیغ می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند جلوی تبلیغات ما را بگیرند اما مردم که علاقه درونی به اهل بیت علیهم السلام دارند از امام حسین(ع) جدا نمی‌شوند پس ما باید برای توسعه این فرهنگ تبلیغ بکنیم و سران مملکت از نظر مالی و … حمایت کنند.
حسینی مازندرانی با اشاره به حضور شخصیت‌ها، اساتید، جوانان، دانشجویان، طلاب حوزوی و همه اقشار مردم در اجتماع عظیم مراسم اربعین تصریح کرد: ۲۰میلیون جمعیت همه بدون فکر حرکت می کنند؟ سیل جمعیت هزار کیلومتر با پای پیاده به زیارت می‌روند. کسی اینها را ببیند باید به اسلام برگردد چرا که اتمام حجت است. چه بسا عده زیادی از کفر برمی‌گردند و عاشق امام حسین(ع) می‌شوند.
/خبرنگار:مهسا ایروانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار