مانور پدافند غیرعامل در منطقه مرزی شهرستان رازو جرگلان برگزارشد

مانور پدافند غیرعامل باموضوع حمله خرابکارانه بیولوژیکی با رویکرد فرآیند های بیوتروریسم در منطقه مرزی شهرستان رازو جرگلان (محدوده رودخانه مرزی سومبار) به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل و اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد : این هفته بهانه ایست تا دستگاه های اجرائی نسبت به بازنگری در برنامه ها بدقت عمل کنند تا در مواجهه با مخاطرات غیر مترقبه و یا احیانا خرابکارانه آمادگی لازم را داشته باشند و عامل خطر را شناسایی کرده و درکم ترین و کوتاهترین زمان مدیریت و کنترل امور را به دست بگیرد.

یوسفی گفت : از سال 93 کارگروه مربوط به پدافند غیرعامل در سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی فعال گردیده است و در سال 94 پدافند غیرعامل در مواجهه با آفت ملخ در منطقه مرزی کلاته ابریشم و کلاته بهار شهرستان رازو جرگلان برگزار گردید.

وی افزود: امروز پدافند غیرعامل اقدام مهمی است که تمهیدات فنی و کارشناسی لازم را در انجام ماموریتهای سازمانی برای حسن اجرای پروسه های کاری داشته باشیم تا امورات سازمانی در هر دستگاهی به درستی پیش رود و سلامت کار و تولیدات و فرآیند و اهداف سازمانی به خوبی مدیریت گردد و ضامن خدمات مفید برای بهره برداران بخش باشیم.

یوسفی اضافه کردند: چرا که غفلت در یک موضوع بالاخص موضوعات فراگیر و یا عدم توجه به زیر ساخت ها و مسائل اساسی خسارات زیان باری را داشته که از رویاروئی با دشمن در جنگ تن به تن زیان آور تر است.

وی افزود: سازمان جهادکشاورزی با برگزاری مانور ها و رزمایشهای رومیزی و میدانی رسالت خود را در راستای اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در سازمان جهادکشاورزی به انجام رسانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار