دبیر شورای فنی فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با پانا:

دلیل انتقادهای براری را نمی دانم/فدراسیون گفت به آمریکا بروم

دبیر شورای فنی فدراسیون وزنه برداری گفت:دلیل انتقادها از براری را نمی دانم، او اعلام کرده بود که به او فرصت برای رکوردگیری داده نشده در صورتی که همه می دانستند اخرین رکوردگیری توسط سرمربی تیم انجام می شود.

کد مطلب: ۶۷۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا کاظمی نژاد دبیر شورای فنی در گفت و گو با پانا درباره لیست تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری در آمریکا گفت: همانطور که از قبل هم اعلام کرده بودیم کادرفنی تیم روز چها،شنبه اخرین رکوردگیری نهایی را انجام داد تا لیست نهایی وزنه برداران در این مسابقات مشخص شود، طبیعی بود ورزشکاری که رکورد بهتری به ثبت رسانده بود در شورای عالی فنی نامش به عنوان وزنه بردار نهایی قرار می گیرد.

وی در مورد انتقادهای براری گفت: دلیل این انتقادها را نمی دانم، او اعلام کرده بود که به او فرصت برای رکوردگیری داده نشده در صورتی که همه می دانستند اخرین رکوردگیری توسط سرمربی تیم انجام می شود. به هر روی ما در شورای فنی با شخص وزنه بردار روبه رو نیستیم بلکه با اعداد و رقم هایی که آنها ثبت کردند و شانس مدال اوری در مسابقات جهانی را بالا بردند کار داریم و به همین ترتیب وزنه بردارها را انتخاب می کنیم.

دبیر شورای عالی فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: حریف براری رکوردهای بهتری از خود ثبت کرد به همین جهت ما هم فردی را انتخاب کردیم که طبق قوانین و مقررات باشد و حق کسی هم ضایع نشود ضمن اینکه شانس مدال آوری در امریکا را بالا ببریم.

کاظمی نژاد در مورد حضورش در امریکا گفت: این مسایل بارها عنوان شده و ما بارها در مورد آن توضیح دادیم، فدراسیون تمایل داشت که من به آمریکا بروم و من نظری بر روی ابن موضوع نداشتم و طبق وظیفه کارم را انجام می دهم، رییس فدراسیون هم بارها در این مورد توضیح داده و فکر می کنم درست نیست در این شرایط با حواشی تیم وزنه برداری را به چالش بکشانیم.

دبیر شورای فنی در پایان گفت: امیدوارم در این چندوقت پایانی تا مسابقات جهانی وزنه برداران بهترین تمرین ها را داشته باشند تا با امادگی کامل به امریکا اعزام شوند، شورای فنی با هیچ ورزشکاری مشکلی ندارد و اگر انتخابی هم صورت گرفته براساس شایستگی و رکوردهایی بوده که وزنه برداران به ثبت رساندند و امیدوارم ما بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار