امام جمعه اردبیل :

نیروی انتظامی عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است

امام جمعه اردبیل گفت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت در سطح کشور و در مراسمهای مختلف عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است.

کد مطلب: ۶۷۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اردبیل اظهار داشت: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که مردم با خدمات ارزنده نیروی انتظامی آشنا شوند چرا که تامین امنیت یکی از حساس‌ترین موضوعات جامعه بوده و نیروی انتظامی به خوبی این موضوع را تحقق بخشیده است.

وی گفت: بزرگترین شاخصه برای اقتدار و عزت یک کشور وجود امنیت در عرصه‌های مختلف است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته است در حوزه فعالیتهای خود در بخش تامین امنیت از مردم و نظام نمره قبولی کسب کند.

عاملی افزود: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در بزگترین آزمون خود توانست نمره قبولی را کسب کند در حالی که شاهد هستیم نیروی تکفیری و تروریستی در تمام کشورهای منطقه و مرزهای آنها فعالیتهای خرابکارانه انجام می‌دهد ولی در کشور جمهوری اسلامی ایران امنیت به طور کامل فراگیر بوده و در مواجهه با ایران ناکام بودند.

وی بیان کرد: امروز کشورهای پیشرفته دنیا برای آموزش و یادگیری رمز و رازهای امنیت در کشور ما حاضر می‌شوند که این خود یک افتخار و عزت بزرگ برای نیروی نظامی امنیتی و نظام ایران است.

گفتنی است:تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی استان اردبیل و تجلیل از خانواده شهدا و نیز مداحی به مناسبت ایام ماه محرم از دیگر برنامه‌های برگزار شده در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی استان اردبیل بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار