امام جمعه اردبیل:

انقلاب فرصت پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها را فراهم آورده است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل با بیان اینکه کشور ایران 500 سال بواسطه حکومت های زورگو و فاسد، از تحولات علمی زمان دور مانده بود، گفت: انقلاب اسلامی فرصت پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها را فراهم آورده است.

کد مطلب: ۶۶۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی در جمع دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور سراسر ی 96 نواحی و مناطق استان، با اشاره به اینکه کشور ایران در طول تاریخ از زمامداران فاسد خود ضربه دیده است، اظهار داشت: ارتقا جایگاه علمی کشور در میان دیگر کشورهای جهان و نیز سهیم شدن در جهان علمی امروز، تنها از طریق استعدادها و نخبگان کشور میسر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرصت پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها را بوجود اورده است ، تصریح کرد: ثروت ما نفت نیست بلکه ثروت استعداد ها و نخبگان کشور می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروزه کشور ایران در سایه تحولات عظیم علمی که مقام معظم رهبری از آن با نام پیچ تاریخی یاد می کند، در تمامی زمینه ها حرفی برای گفتن دارد.

عاملی با بیان اینکه سرنوشت و حاکمیت فردای کشور در دستان دانش آموزان امروز می باشد، تاکید کرد: بدون شک ایران به برکت وجود چنین جوانانی که مملو از شور و غرور ملی هستند، در آینده ای نزدیک به یک قدرت علمی مبدل خواهد شد.

وی در ادامه با تبریک موفقیت دانش آموزان به والدین و مربیان زحمتکش تصریح کرد: موفقیت این دانش آموزان حاکی از تربیت صحیح والدین و سلوک اجتماعی مربیان در آموزش و پرورش می باشد.

امام جمعه اردبیل افزود: این مربیان و معلمان هستند که زمینه رشد و بالندگی دانش آموزان را فراهم می کنند، تا این دانش آموزان سازنده فرصت باشند نه بازنده آن.

عاملی بیان کرد: باید به آموزش و پرورش با دیدی قدسی بنگریم و آن را ثروت و حیثیت مردم بدانیم ، بدون شک شاهد موفقیت های دوچندان در این حوزه خواهیم شد.

گفتنی است :در پایان از دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور سراسری نواحی یک و دو اردبیل با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار