به مناسبت بزرگداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی :

تجلیل از فرهنگیان آزاده آموزش و پرورش شهرستان نی ریز

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز گفت :بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

کد مطلب: ۶۵۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانافارس ؛ همزمان با ۲۶ مردادماه ، مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز میهن اسلامی در سالن اجتماعات آموزش وپرورش شهرستان نی ریزبرگزار گردید.
دراین مراسم بخشداران بخش های پشتکوه و قطرویه ، مسئول بسیج فرهنگیان ، معاونین و کارشناسان مدیریت و مدیران مدارس و فرهنگیان آزاده این شهرستان حضور داشتند .
احمد قره چاهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز در این مراسم بیان داشت : ۲۶مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.
وی افزود: این روز تاریخی را به تمامی آزادگان، خانواده‌های معزز و شکیبایشان و همه ملت مقاوم و آزاد‌اندیش ایران سرافراز به ویژه آزادگان فرهنگی تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال خواستارم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

درپایان نیز با اهدا لوح تقدیر وهدایایی ازفرهنگیان آزاده تقدیر وقدردانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار