مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خبر داد:

مراسم تجلیل از فرهنگیان آزاده در شهرستان ساوه

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از فرهنگیان آزاده تجلیل شد‌.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از فرهنگیان آزاده در شهرستان ساوه

اصغر قراخانلو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: حرف‌هایی که این روزها می‌شنویم، باعث آزار روحی خانواده‌های ایثارگران و آزادگان می‌شود ولی شما با خدا معامله کردید‌.

وی افزود: در حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام، کمک یک کودک در حالی که تروریست در پی آن‌ها می‌دوید، نشان از روحیه ایثار و فداکاری است که نوجوانان ما در مرحله اول از فرهنگ عاشورا و بعد از ایثار و فداکاری‌های رزمندگان آموختند.

حسین ترک‌نژاد، مدیر کانون بازنشستگان فرهنگی نیز در این مراسم گفت: افتخار می‌کنیم که در قشر فرهنگیان، همکاران آزاده داریم چرا که حضور شما در سال ۱۳۶۹ و بازگشت به آغوش وطن باعث خوشحالی تمام ایران بود، در حالی که هنوز خانواده‌هایی بودند که عزیزانشان مفقودالاثر یا مفقودالجسد بود.

در این جلسه سید مرتضی ابطحی، یکی از فرهنگیان بازنشسته و آزاده به نمایندگی از سایرین به بیان مشکلاتی که این قشر دارند، پرداخت و درخواست رسیدگی به وضعیت و مشکلات آزادگان را کرد و گفت: ما انتظار داریم بلندگو و صدای ما باشید.

همچنین هر یکی از آزادگان سرافراز با عنوان مدت اسارت خود به بیان نکته نظرات خود و خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار