معاون فرماندار رودان:

روابط عمومی های منشاء خیر برای آگاهی بخشی جامعه هستند

معاون فرماندار رودان گفت: اطلاع رسانی از شاخص های ارزشیابی مدیران است و در کنار لحاظ تمام اطلاعات و آمار که در نتیجه آن مدیران برتر انتخاب و معرفی می شوند حضور مسئولین در بین مردم، ارتباط و اطلاع رسانی مهمترین شاخص خواهد بود.

کد مطلب: ۶۴۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان رودان با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در تمامی ادارات و نهادها، روابط عمومی را منشاء خیر برای آگاهی بخشی به جامعه دانست.

معاون فرماندار رودان تصریح کرد: اساس کار در دنیای اطلاعات امروز بحث اطلاع رسانی صحیح، سریع و مطلوب است، و اگر در این حوزه موفق بودیم تمام مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد درخشان دولت در شهرستان رودان افزود: در حوزه عمرانی پروژه هایی با اعتبارات میلیاردی به بهره برداری رسیده است که نمایان شدند همه این فعالیت های مستلزم اطلاع رسانی مناسب و به موقع است.

معاون فرماندار رودان عنوان کرد: خدمات ارزنده ای در حوزه های مختلف به مردم صورت پذیرفته و هدایت گری و ارشادات لازم از این فعالیت ها از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.

نیک طبع تاکید کرد: نقطه مقابل عدم اطلاع رسانی، شایعه است و قطعا هیچ کدام از مدیران خواستار شایعه سازی نیستند.

وی اضافه نمود: انتظار است مدیران اهتمام بیشتری به امر اطلاع رسانی داشته باشند و با توجه به اینکه نکته مهم، از بروز شایعه در جامعه جلوگیری نمایند.

معاون فرماندار رودان خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از شاخص های ارزشیابی مدیران است و در کنار لحاظ تمام اطلاعات و آمار که در نتیجه آن مدیران برتر انتخاب و معرفی می شوند حضور مسئولین در بین مردم، ارتباط و اطلاع رسانی مهمترین شاخص خواهد بود.

وی یاد آور شد: روابط عمومی ها هستند که با عملکرد مثبت و مناسب خود می توانند خدمات گسترده دولت خدمتگذار را تسریع دهند تا سوء استفاده های نابجا و چشم بسته صورت نگیرد.

وی از تشکیل شورای روابط عمومی های ویژه هفته دولت خبر داد و خواستار تلاش روابط عمومی ها برای گرامیداشت باشکوه این هفته همراه با ارائه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار