فعالیت های سواد آموزی فارس در کشور الگو است

فعالیت های سواد آموزی فارس در کشور الگو است و بر اساس ارزیابی فعالیت های سواد آموزی سال 95، این استان رتبه برتر کشور را از آن خود کرده است.

کد مطلب: ۶۴۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، اولین گردهمایی معاونین سوادآموزی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور در سال 1396 ، از 12 الی 15 تیرماه در مرکز آموزشی رفاهی شهید هاشمی نژاد ساری برگزار شد .

در این همایش 3 روزه عملکرد و کارکردهای استان ها نیز در قالب 21 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت که بر اساس همین ارزیابی ، استان‌ فارس موفق به کسب رتبه برتر کشوری در فعالیت های سواد آموزی در سال 95 شد .

این گردهمایی که با هدف بررسی عملکرد سازمان نهضت سواد آموزی در سال گذشته و بحث و گفت و گو درباره مسایل، برنامه ها و طرح های جاری و همچنین افق های پیش روی سازمان در سال 96 برگزار شد، بیش از 90 تن از معاونین سوادآموزی و روسای ادارات سوادآموزی سراسر کشور حضور داشتند .

این همایش در روز دوم به برگزاری کارگاه های تخصصی پرداخت که روسای ادارت سواد آموزی به همراه معاونین خود در کارگروه های تخصصی سنجش ، ارزشیابی و نظارت ، برنامه ریزی دوره های سوادآموزی، مسائل اداری و مالی حضور یافته و درباره مسایل و برنامه های ستادی و استانی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

سازمان نهضت سوادآموزی به منظور ایجاد هماهنگی، وحدت رویه، مدیریت و پشتیبانی برنامه های متمرکز و غیرمتمرکز و تبادل نظر در مورد شیوه‌های اجرای طرح های جاری و همچنین اتخاذ تصمیمات و سیاست های مورد نیاز در زمینه طرح ها و برنامه های در دست اقدام و جدید، سالانه اقدام به برگزاری گردهمای فصلی برای معاونین سوادآموزی استانهای سراسر کشورمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار