آغاز بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در روستاهای نی ریز فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بازسازی واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان نی ریز به ویژه روستای ریزآب که در سیل اواخر پارسال آسیب دیده بودند، آغاز شد.

کد مطلب: ۶۲۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، خلیل رضاییان در حاشیه سفر به شهرستان نی ریز در جمع خبرنگاران افزود: بارندگی های اواخر پارسال از یک سو، نعمت بزرگی بود و دریاچه سد چشمه عاشق در این شهرستان را پر کرد و از سوی دیگر، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین گفت: تلاش برای بازسازی جاده نی ریز - استهبان ادامه دارد و انتظار بر این است که در یک ماه آینده این محور ارتباطی از سمت نی ریز به استهبان بازگشایی شود.

وی ادامه داد: بازسازی برگشت این محور ارتباطی، نیز تابستان امسال پایان می یابد و تردد در آن از سرگرفته می شود.

در سیل بهمن ماه سال گذشته، واحدهای مسکن روستاییان فارس در شهرستان های نی ریز، داراب، جهرم، فسا، زرین دشت، قیروکارزین، خنج، فیروزآباد، لار، لامرد، مهر، فراشبند و کازرون و برخی مناطق شهری آسیب دید.

دولت برای هر واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در روستاهای استان فارس 20 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

در گام نخست، بازسازی منازل روستاییان آسیب دیده از سیل در این استان آغاز شد و در گام بعدی، منازل آسیب دیده در شهرها در دستور کار قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار