استقرار سامانه بارشی قوی در فارس و آماده باش تمام دستگاهها

شیراز (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به این استان، از آمادگی کامل  تمام دستگاههای استان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار سامانه بارشی قوی در فارس و آماده باش تمام دستگاهها

حسن فیاض‌پور گفت: طبق اطلاعات حاصله از اداره کل هواشناسی استان فارس، این سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان است و تقریبا تمام نقاط استان فارس را در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه احتمال بروز یخبندان در برخی نقاط مرتفع استان است در این خصوص به شهروندان هشدار داد و افزود: میانگین بارندگی‌های چند روز اخیر حدود 15 تا 20 میلی لیتر گزارش شده است، که این میزان در بارندگی های چند روز آینده حدود 50 تا 60 میلی لیتر پیش بینی شده است .

فیاض‌پور با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل و سیلاب و بروز مشکلاتی در مسیر رودخانه‌های فصلی، از برگزاری جلسه‌ی ستاد مقابله با بحران در استانداری فارس و آماده باش 100 درصدی تمام دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های عضو این ستاد در فارس برای پایش، کنترل و مقابله با مخاطرات طبیعی احتمالی خبر داد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ستاد مدیریت بحران استان فارس آمادگی لازم را برای مدیریت به موقع و به حداقل رساندن خسارات احتمالی را دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار