سه مصدوم در برخورد دو خودروی سواری روی پل شهرصنعتی اراک

برخورد دو دستگاه خودروی سواری روی پل شهرصنعتی در شهرستان اراک مصدومیت سه نفر را در پی داشت.

کد مطلب: ۶۱۵۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک گفت: پس از اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 120 و نجاتگران ایستگاه 100 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک ساعت 17:36 روز گذشته اول اردیبهشت ماه جاری خود را به پل شهر صنعتی رساندند.

مسعود آقازیارتی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری پراید که هر دو به طرف شرق در حرکت بودند به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وی با اشاره به گرفتار شدن سرنشینان هر دو خودرو در اتاقک‌های متلاشی شده، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به سرعت علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و پس از قطع جریان برق هر دو خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و ست امداد و نجات مشغول امدادرسانی و رهاسازی مصدومین شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک اظهار داشت: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی، هر سه سرنشین که به شدت مصدوم شده بودند را از داخل اتاقک خودروها خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه حال یکی از مصدومین توسط عوامل اورژانس وخیم گزارش شده، بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بعد از انجام عملیات امدادرسانی به سرنشینان آسیب‌دیده، هر دو خودرو را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند و پس از برطرف کردن نشتی بنزین هر دو وسیله نقلیه، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار