معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش :

پوشش 40 درصدی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سال جاری

معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نرخ پوشش سال گذشته 20 درصد بوده است که امسال به 40 درصد رسید و امیدواریم این آمار در سال آینده با تلاش همکاران به 60 درصد افزایش پیدا کند.

کد مطلب: ۶۱۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حامد صبوری در مراسم اختتامیه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: امروز همگان باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانیم در با انواع آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.

وی افزود: مسئله اساسی برای پیشبرد برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگسازی است که همه نهادها باید در این زمینه ورو پیدا کنند و در این مسیر صدا و سیما به دلیل نرخ بالای پوشش دهی اخبار و آمار بالای مخاطبان در مقایسه با سایر نهادها و رسانه ها باید در جهت فرهنگسازی گام های بلندتری بردارد.

صبوری بیان کرد: امروز ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم به اتمام می رسد اما کار دانش آموزان تمام نشده است بلکه مسئولیت شما به عنوان برترین های جشنواره دو چندان می شود تا فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ترویج کنید.

وی با بیان اینکه پیام جشنواره باید ترویج پیدا کند، گفت: چراغی که امروز برافروخته شده باید روشن نگه داشته شود چرا که آتش آسیب های اجتماعی همچنان روشن است و به دنبال از بین بردن سلامت و امنیت افراد جامعه است.

معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش بر همه مسائل دانش آموزان به خصوص بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متاسفانه امروز در جامعه کم و بیش با آن مواجه هستیم، توجه ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: جشنواره نوجوان سالم دو هدف عمده و اساسی دارد از جمله پیشگیری از رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان و ترویج شیوه زندگی درست برای این گروه از افراد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار