مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی:

امداد رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد/جستجوی پیکر مفقود شدگان

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار، 3 نفر فوتی و 17 نفر مصدومی بر اثر وقوع سیل در استان اعلام شده است، گفت: نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.

کد مطلب: ۶۱۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، خلیل ساعی با بیان اینکه در حال حاضر پس از بازدیدهای میدانی از روستاهای سیل زده در یکی از روستاها مستقر و نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در آن تشکیل شد، اظهار داشت: طی این نشست آمار تلفات حادثه بررسی شد که بر اساس آن تاکنون 3 نفر فوتی و 17 نفر مفقودی و 5 نفر مصدوم که مداوا شدند، گزارش‌ شده است.

وی در خصوص خسارت‌های مادی به روستاها، بیان کرد: بر اساس بازدیدها با توجه به اینکه برخی خانه‌های روستایی در مسیر سیلاب قرار داشتند با وقوع حادثه سیل به‌صورت کلی تخریب و همچنین در برخی خانه‌ها ساکنان خانه نیز جان خود را ازدست‌ داده اند.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تیم‌های امدادرسانی و تیم‌های جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و امدادرسانی و تلاش برای پیدا کردن مفقودین همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار