خدمت رسانی گروه جهادی ایثارگران بوشهر دربشاگرد

بوشهر(پانا)_ هفدهمین مرحله اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در بشاگرد، در راستای خدمت رسانی به تعدادی از روستاهای بخش گوهران بشاگرد برگزارشد .

کد مطلب: ۱۴۷۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی گروه جهادی ایثارگران بوشهر دربشاگرد

 هفدهمین مرحله اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در بشاگرد با حمایت مالی خانوادهای سردار شهید هوشنگ عبدالهی و شهید نامدار شمالی و مرکز مقاومت بسیج وزارت راه وشهرسازی» در راستای خدمت رسانی به تعدادی از روستاهای بخش گوهران بشاگرد گروه جهادی ایثارگران بدون مرز برای بار هفدهم با سفر به این منطقه اردویی ده روزه برگزار کرد.

در این سفر به سه روستای بخش گوهران شامل احمد آباد ، مونو  ، و شمسون که دورترین روستای بخش سرحدی و به فاصله 140 کیلومتری از مرکز بشاگرد و هم مرز با استان سیستان و بلوچستان با جاده های سخت و صعب العبور در شرایط نامساعد جوی و سیل و بارندگی خدمات عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی ، توزیع بسته های معیشتی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمات ارائه شد .

رنگ آمیزی مدرسه روستای شمسون، سرویس کولرهای منازل کپری، توزیع لامپ روشنایی و مواد شوینده ، پاک سازی محیط روستا با مشارکت اهالی و نصب تمثال مبارک سردار شهید عبدالهی بر سردرب مسجد ودیدار با خانواده معظم شهید حسن پیردادی در سردشت مرکز بشاگرد وتوزیع گوشت قربانی بخش دیگری از خدمات ارائه شده به این مردم شهید پرور و ولایت مدار بود.

بشاگرد از نظر جغرافیایی در فاصله حدود سیصد کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده وبا دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان هم مرز است،جمعیت آن حدود چهل هزار نفر دارای دو شهرستان گوهران و سردشت و سه بخش و حدود دویست روستا است، که علیرغم پتانسیل‌های ، طبیعی ،معدنی ،کشاورزی و کارهای انجام شده در حوزه‌های مختلف همچنان از بسیاری از شاخص‌های توسعه عقب بوده و یکی از مناطق  محروم است.

 
 
 
 
 
 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار